zondag 30 december 2012

Salontafel

Van de week heb ik mijn salontafel 'gepimpt'. In een eerder bericht heb ik al laten zien dat ik hem kaal had gemaakt en in de whitewash had gezet, nu heb ik er stukjes krant op geplakt. Dat heb ik gewoon met behanglijm gedaan, maar ik weet niet of dat goed blijft zitten.
 

Toen dat droog was wilde ik het iets bruinig hebben. Dus ik met koffie aan de gang. Dat resultaat was niet wat ik er van gehoopt had, dus ik mijn acryl verf er bij gepakt en een bruine kleur gemengd. Dit ook weer gemengd met meubellak en er op gesmeerd. Dat gaf wel het resultaat dat ik wilde. Op de ene plek iets bruiner dan de ander en soms een beetje vervagen met een doekje en nu ziet het er superleuk uit! Vind ik zelf ;) Daarna nog een blanke laklaag er overheen en nu hopen dat het goed blijft zitten.
 
  
 
De blanke meubellak heb ik bij de Karwei gekocht.


1 opmerking: