maandag 17 december 2012

Kerststersandwiches

Hier had ik nou een etagère voor nodig! Op mijn werk hadden we een kerstproeverij waarbij iedere afdeling wat te proeven had. Ik had voor het brood kerst-ster-sandwiches bedacht. Zo makkelijk! Je hebt een koekjesvormpje nodig in de vorm van een ster, een prikker en wat ingredienten.
Op de foto heb ik komkommer, kaas en Philadelphia met bieslook tussen de broodjes zitten. Maar de variant met zontomaatjes, groene pesto en gerookte kip viel ook erg in de smaak.
Je kunt de broodjes ook nog iets bestrijken met olijfolie en ze roosteren. Dan heeft het net een iets andere smaak. Ook een lekkere variant is met zalm, krulsla en Philadelphia.
 
 


Hierachter stond ik live voor te doen hoe men de sandwiches kan maken.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten