zondag 24 januari 2021

Kinderhoek

We maakten geen gebruik meer van de box dus die hebben we weg gehaald. Helaas is er inmiddels aardig wat speelgoed dat opgeborgen moet worden en wilde ik daarom een kinderhoek. Op Pinterest zag ik veel de Ikea hack met de Stuva serie. Maar op het moment dat ik de kinderhoek wilde gaan maken werden de lade en de bank nergens tweedehands aangeboden en zelfs bij Ikea zelf was het uitverkocht. 

Nu kwam mij het eigenlijk wel goed uit, want het zou net iets te breed naar mijn zin zijn geworden. Dus ik ben zelf gaan tekenen. Met tekening en de afmetigen ben ik naar de bouwmarkt gegaan en heb ik daar twee mdf platen in stukken laten zagen. Thuis heb ik het in elkaar gezet en geschilderd.



Er boven hangt een lamp. Om het snoer heb ik Bobbiny garen geknoopt om het er stoerder uit te laten zien. 


Onder de lade zitten vier wielen, deze zie je alleen niet vanaf de voorkant. Met het ontwerpen heb er goed over nagedacht hoe ik dit mooi kon wegwerken. 
Zoals je kunt zien kan er nog wat speelgoed bij haha. 


Via internet heb ik leren handgrepen besteld voor een stoere look. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten