zondag 24 januari 2021

Ikea Duktig keukentje pimpen

Op Facebook marketplace had ik voor weinig een Ikea Duktig keukentje op de kop getikt. In december, net voordat de lockdown in ging, heb ik bij de bouwmarkt nog alle benodigdheden gekocht om het keukentje te kunnen pimpen. 

Het hele keukentje ging uit elkaar, is schoongemaakt, geschuurd, afgestoft en heb ik geschilderd. 

Het blad heb ik een marmer look plakfolie op geplakt. 

Er ontbrak een plankje naast de 'magnetron'. Via een vriend van ons hebben we een soortgelijk plankje op maat laten zagen. Ook dit plankje is meegenomen met een likje verf. 



Het keukentje is oud roze met wit geworden en op de achterkant heb ik schoolbordverf aangebracht. Ik heb er over nagedacht om de kraan en spoelbak etc. in een andere kleur te spuiten, maar de kans op afbladderen weerhield mij hiervan. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten