maandag 15 februari 2016

Paarden sleutelhanger/Horse keychain

Op verzoek van mijn lieve zusje mocht ik voor haar een sleutelhanger haken. Ze liet mij een foto zien van een die ze wilde hebben. Ik ging natuurlijk zoeken via Google en Pinterest of er een patroon te vinden was... helemaal nergens! Ja of ik moest een boek kopen maar daar had ik niet zo zin in. Het ging om onderstaande foto.


Ik heb voorheen ook amigurumi gehaakt en veel patronen beginnen hetzelfde. Zo ben ik ook begonnen met deze. Een magische ring van 6, dan meerderen naar 12, dan naar 18 enzovoort. Het aantal steken uiteindelijk een beetje gegokt. Het hoofd en de neus moesten weer kleiner en ook dit leken op onderdelen van wat ik eerder gemaakt heb. Het halster is een streng van lossen. De manen en de oren heb ik maar gewoon wat gedaan.
Het resultaat is uitstekend geworden vind ik! ^.^ en niet eens een proefmodel gemaakt! Hieronder het eindresultaat:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten