dinsdag 16 februari 2016

Dromenvanger uit Mollie makes / dreamcatcher from..

Van mijn lieve moeder had ik het blad 'Mollie makes' gekregen.



Hier zat een extraatje bij. Dat was een diy dromenvanger pakketje.


Van het patroon snapte ik niet veel. Ik heb namelijk via Engelse YouTube filmpjes leren haken. Nu weet ik wel ongeveer wat de steken zijn in het Nederlands maar hoe het hier vermeld stond kon ik niet wijs uit worden. Uiteindelijk ben ik zelf maar wat gaan haken en mijn dromenvanger is amper te onderscheiden van de afbeelding uit het tijdschrift ;) Hieronder het resultaat:


Het haken van zo'n soort dromenvanger is ook leuk om te doen. Een keer wat anders dan een draad spannen. Ik denk dat ik er nog een ga maken op deze manier!

Hier hangt hij voor het raam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten