zaterdag 17 augustus 2019

Bijtring/babyspeeltje

Een ander idee dat ik al een poosje had, heb ik vandaag ook gemaakt.

Voor het eerst heb ik een houten kraal omgehaakt. Dit heb ik gewoon volgens het amigurumi principe gedaan. Een magische ring van 6 vasten. Meerderen naar 12, meerderen naar 18, meerderen naar 24, nog een rij van 24. Steeds de kraal passen. De volgende toer weer minderen naar 18. Toen de kraal laten zitten. Minderen naar 18, minderen naar 12, minderen naar 6 en toen netjes dicht gemaakt. Het aantal steken kan per formaat kraal variƫren en het ligt ook aan de dikte van het garen dat je gebruikt.

Volgens mij komen alle houten materialen van de Action. Die heb ik daar een keer gekocht met het idee dat ik daar ooit wel wat mee kon gaan maken. Vandaag was eindelijk die dag ;) haha. Hieronder het resultaat:


Hij matcht echt super leuk bij de bijtring die ik al eerder heb gemaakt:


Nog 3 nachtjes slapen en dan heb ik de uitgerekende datum bereikt. Nog eventjes en dan kan de kleine meid er mee spelen. Zo spannend om te moeten afwachten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten