maandag 4 september 2017

Kaartenrek

Ik was al een tijd uitgekeken op mijn kaarthouder. In verschillende woonbladen en op Pinterest zag ik steeds een metalen frame voorbij komen. Maar ook steeds heel duur.


Ook al verschillende diy video's voorbij zien komen dat zo'n rek gemaakt werd van papier, maar nog steeds niet wat ik in mijn hoofd had. Ik wilde geen gaten in de muur hoeven boren.

Vandaag had ik eindelijk tijd om naar de Karwei te gaan en ik zat te denken om betongaas te gebruiken. Maar bij de tuinafdeling kwam ik een verzinkt gaaspaneel tegen voor maar €15.99! Hoppa die was voor mij! En ik had ook nog eens 20% keuzekorting uit de folder ;). Het is mij gelukt om hem mee te nemen in mijn autootje.


Thuis heb ik hem tegen de muur gezet. En mijn kaarten er aan gehangen met klemmen die ik nog had. Tadaa:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten