zaterdag 17 oktober 2015

Posters

Het viel me op dat ik nooit heb laten zien wat voor een posters ik in mijn zelfgemaakte wissellijsten heb gedaan. De posters hier voor heb ik ook zelf gemaakt. Ik heb teksten opgezocht op internet die ik leuk en inspirerend vond. Deze heb ik in Word overgetypt en aangepast. Toen het naar mijn zin was heb ik het uitgeprint op A4, want ik kon alleen op A4 printen, en toen ben ik gaan puzzelen waar de woorden moesten komen. Eenmaal op hun plaats (onder de poster waar het uiteindelijk op geschreven moest worden) heb ik het geheel op een lichtbak gelegd en overgetrokken. Hieronder het resultaat: 

 



Van de fotocamera had ik geen afbeelding uitgeprint, deze heb ik met de hand nagetekend. Best goed gelukt al zeg ik het zelf :) 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten