zaterdag 14 maart 2015

Kapstok

In de slaapkamer heeft iedereen wel een stoel staan voor kleding dat gedragen is maar even niet gedragen wordt. Ook ik heb zo'n stoel in de slaapkamer. Maar alsnog is er een probleem met rondslingerende kleding. Namelijk werkkleding van mijn vriend. Dat wil ik niet tussen onze alledaagse kleding hebben liggen omdat het nogal eens een vlek kan afgeven. Daarom was ik genoodzaakt een  kapstok te maken aangezien er geen plek is voor een tweede stoel.
Het idee heb ik opgedaan op Pinterest. Het hout had ik nog liggen, de haakjes heb ik gekocht bij Ikea. Schroeven zijn te koop in iedere bouwmarkt. Verder heb je een decoupeerzaag nodig, een schroeftol, een potlood, een meetlint en wat schuurpapier.
Eerst heb ik het ontwerp uitgetekend op het hout. Daarna heb ik het uitgezaagd. Toen heb ik alle randen geschuurd en het uiteindelijk in elkaar gezet. Ik moet hem alleen nog ophangen... Hieronder vind je het resultaat.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten