dinsdag 12 maart 2013

Ketting met muntje/ Necklace with coin

En toen ik toch bezig was met haken heb ik dit grappige dingetje ook gehaakt.
 
 
 
 
En in plaats van een muntje kan je ook van klei iets maken dat er in kan. Als voorbeeld heb ik de foto hieronder, maar je moet ze dan wel rond maken ^.^ Deze hartjes heb ik een tijd terug al gemaakt, maar het ging me om het idee dat je dan met kant of een ketting er reliëf in kan maken. Dan heeft niemand dezelfde ketting!
 
 
Mijn idee heb ik afgekeken van de afbeeldingen hieronder. Deze kwam ik hier tegen. Ik kan het natuurlijk niet zo goed, maar de mijne lijkt er toch wel een beetje op. Ik heb iets grover gehaakt. Volgende keer misschien toch iets dunner garen en een dunnere haaknaald gebruiken. Ook hiervan heb ik geen patroon.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten