maandag 26 november 2012

Schelpenlijstje

Ik ben laatst naar het strand van Scheveningen geweest. Mijn moeder wilde
schelpen meenemen om er wat leuks van te maken. Zij wist al precies wat ze
wilde gaan maken. Bij mij schoot er plotseling ook een idee in mijn hoofd. Ik
bedacht mij dat ik nog een fotolijstje had liggen en dat het leuk zou zijn als ik
die zou beplakken met schelpen. Dus ik ging samen met haar schelpen rapen.

Hieronder vind je een paar foto's van de realisatie van mijn idee.
 
Dit was het originele lijstje.
 
Dat lijstje heb ik geschilderd, want dat donkere bruin vond ik niet mooi.
 
Zo was het lijstje na het schilderen.
 
En dit is het eindresultaat na heel wat gepuzzel met de schelpen.
 

De benodigheden:
- Een fotolijstje
- Verf (mocht je hem willen schilderen)
- Lijm
- Schelpen
- En een leuke foto om er in te doen =D
 
En dit windlicht heb ik voor mijn verjaardag gehad van mijn zusje :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten