zaterdag 21 juli 2012

Klussen

Ik ga verhuizen en nu heb ik een bepaalde stijl in mijn hoofd voor mijn inrichting.
Maar nu had ik wat dingen die ik graag mee wil nemen, maar er niet bij pasten.
En wat doe je dan? Je pakt de verfkwast!

Dit was een gelakte grenen salontafel die zo'n 30 cm langer was.
Hij was te groot voor in mijn nieuwe woning dus heb ik de zaag gepakt.
Daarna helemaal kaal geschuurd en vervolgens in de whitewash gezet.
En hierboven dus het resultaat.
Ohja en bij Xenos nog een leuk knopje gehaald voor het laatje ;)

Deze dekenkist was ook een lelijke kleur.
Hiervoor heb ik een spuitbus gekocht met matte grijze verf en dit er op gespoten.
Ik wilde het expres niet dekkend hebben, omdat het verweerde en oude nu een trend is.
Ik ben blij met het resultaat =D



Geen opmerkingen:

Een reactie posten