donderdag 10 mei 2012

T-shirt

Koop bij de H&M (of Zeeman) een goedkoop t-shirt en pimp het!


Ik zat een youtube video te kijken van Kat Von D (LA Ink) hoe zij haar shirts vermaakte. dat inspireerde me voor dit shirt. Ik heb hem midden op de rug van onder af aan tot bijna bovenin ingeknipt. Dan allemaal stroken geknipt naar de zijkant, en die stroken knoop je dan weer samen. De hals heb ik ook breder gemaakt door het boord weg te knippen. De mouwtjes zijn nu sliertjes doordat ik deze ingeknipt heb en aan alle sliertjes even getrokken heb.
De opdruk heb ik ook zelf gemaakt. Het sjabloon en de metallic verf heb ik gekocht bij de hobbiewinkel in de buurt. Het strikje komt bij de Xenos vandaan en ik heb ook nog een zwarte textielstift en textiellijm met glitters gebruikt.

Wat je ook kunt doen: in plaats van wat ik op de rug heb gedaan, dat aan de zijkanten doen zoals hieronder. Met een groot shirt is dat het leukst, want dan heb je lange slierten. De mouwen kan je ook weg knippen en dan zelf bepalen hoe diep dit wordt. (De opdruk is ook zelf gemaakt).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten